Info Terkini
Loading...

Raya Giveaway : Jualan Raya Meletop 2016

Sebenarnya inilah kali pertama aku sertai Giveaway. Bukannya apa, aku sekadar nak berikan sokongan kepada blogger-blogger yang rajin buat GA.

Sambil menyelam minum air, manalah tahu murah rezeki aku nak menang hadiah kan?..hehehe

Lagipun GA kali ini aku rasa lain sikit sebab ia kerjasama dengan lama jualan Nile.com.my.

Jika korang rasa nak sertai GA ini, jangan segan silu untuk tengok syarat-syarat dia DI SINI.


Jualan Raya Meletop 2016


Hadiah untuk GA ini pun tak kurang hebatnya, agak lumayan untuk GA sebenarnya.

Hadiah untuk 6 orang pemenang :

RM 300 Duit Raya x 1 pemenang
RM 200 Duit Raya x 2 pemenang
RM 100 Duit Raya x 3 pemenang

Kepada yang ada masa terluang tu jemputlah turut serta dalam GA ni, sebab GA ni tersangatlah senang sangat.


Student/Traveler Backpack 35L

Product: Traveler Backpack 

JLM2016 Sales price: RM19.90
Date: 30/06/2016
Time Start:3.00pm
Time End: When limited quantity sold out
Limited Quantity: 300 units only



Product: Fashion 6-in-1 Women Bag

JLM2016 Sales price: RM42.90
Date: 20/06/2016
Time Start: 11.00am
Time End: When limited quantity sold out
Limited Quantity: 300 units only




Product: Cute Cartoon Triangle Baby Romper

JLM2016 Sales price: RM9.90
Date: 21/06/2016
Time Start:2.00pm
Time End: When limited quantity sold out
Limited Quantity: 180 units only



Product: Men Shoes

JLM2016 Sales price: RM12.90
Date: 22/06/2016
Time Start:3.00pm
Time End: When limited quantity sold out
Limited Quantity: 460 units only




Product: Bow Design Princess Flats

JLM2016 Sales price: RM12.50
Date: 23/06/2016
Time Start:4.00pm
Time End: When limited quantity sold out
Limited Quantity: 250 units only
1 Komen untuk "Raya Giveaway : Jualan Raya Meletop 2016"

asslmkm.. hi :)

gudluck ye.. moga ada rezeki kita bersama.. ^_^

JEMPUT Singah jika sudi..

http://hanyadihatiku.blogspot.my/2016/06/raya-giveaway-rm1000-by-nilecommy.html

 
Copyright © 2016 Bicara Semasa - All Rights Reserved
About Us | Privacy Policy | Sitemap
Original By : Catatan Info | Re-Design By : Eddie